Szaudi Kiralysag

Friss topikok

  • molnardanifoglalt: Összeférhetetlenség? Úgy érted, hogy Cápit köztudottan nem szeretjük, és ha Ő jön, akkor 5 másik e... (2009.08.19. 10:51) Lluis a sivatagban

Linkblog

Lluis a sivatagban

Képaláírásként megosztom Lluis egyik praktikáját: hogy kell 40 fokban hideg vizet vinni a sivatagba. Végy 2 palack vizet, egyikből öntsd ki kb az 1/3-át, fagyaszd meg. Ha megvan törd össze a jeget és öntsd fel vízzel.

 

Meglepően jól működik, elég sokáig lehűti a vizet, és után lehet tölteni.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szaudikiralysag.blog.hu/api/trackback/id/tr581295789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molnardanifoglalt 2009.08.18. 00:10:33

Ehhh, molnardani azonosító foglalt. Node ki foglalta le??? Most, hogy jobban meggondolom, lehet, hogy én, csak nem emlékszem a jelszóra :D
A lényeg a "1 a vége": Cápi itt van nálunk, és a saját barackpálinkámat ittuk. Ennyi. Kérem, kaccsojja ki!

De mégis, Marci! És a többiek régről... Mindenki tudja, kikre gondolok, aki érintett. Hiányoztok. Rég beszéltem Veletek(, és tudom, a dolgok sosem lesznek a régiek). Ennek ellenére bízom benne, hogy ha legközelebb valahol összefutunk, tudunk majd közel ugyanúgy beszélgetni, mintha holnap mennénk nummatból...

Mivel ez mégiscsak Marci blogja, próbálom kicsit személyesre szabni. Most az Luis vagy Te a képen??? Amúgy király a blog, és be kell vallanom, nagyon tetszik a kifinomodott stílus! Tényleg rég találkoztunk! Divertimento! Tapstaps-taps! :)

Én papírkutya vagyok, és nincs is mire, de ha valaki megszervez egy régi haverok találkozót, én megyek! (Julcsi, ne csak megcsörögj!!!:)

Most Cápi üzenete:
"Nem minden szarka farka tarka a szememben. Dani! Cápi! Hogy honnan jött! Hú-húúú! Csillog a szememben..."
Bocs, Srácok, az én hibám -Dani

C U soon. The sooner the better!

D

Marci.BCN 2009.08.18. 14:34:35

@molnardanifoglalt: hello Dani! gratulálok a barackpálinkához! látom jó sikerült, majd iszok az egészségedre barack izesítésű szeszesitalt a Zwacktól! Régi haverok találkozót esetleg összeköthetnénk síeléssel vagy Szilveszterrel, karácsonyi víz alatti sörivó versennyel? - csak össze

a képen egyébként Lluis van, de akár lehetnék én is

Marci.BCN 2009.08.18. 14:38:30

azt nem fejeztem be hogy összeférhetetlenségi gondok szoktak lenni

molnardanifoglalt 2009.08.19. 10:51:10

Összeférhetetlenség? Úgy érted, hogy Cápit köztudottan nem szeretjük, és ha Ő jön, akkor 5 másik ember tuti lemondja? :D

Síelés hangzik a legjobban szerintem, mert a Karácsony meg a Szilveszter adott időpontban van (nagy felfedezés, mi?:), a síelést viszont tudjuk közösen megegyezett időpontra rakni! Úgysem voltam már 2 és fél éve síelni, szóval következő télen jó lenne. Persze valahogy úgy kéne, hogy aki nem síel, az se unatkozzon, vagyis legyen több nem síelő ember is, én meg mondjuk valami köztes utat választanék, hogy síelek, de nem minden nap...

Véletlenül nincs valakinek ideje összedobni valami egyszerű oldalt, ahol megindulhatna a szervezés, egyezkedés?

A pálinkából meg igyekszem félretenni egy picit, bár nagyon kevés van, de ha összejön a terv, remélem, tudok vinni kóstolót ;)

Te meddig vagy ott a homokozóban egyébként? És utána Barcelona? ...vagy Sydney? :)

Üdv:
D
süti beállítások módosítása